"/> 17 میلیون گوشی نوکیا در سه ماهه سوم سال 2019 به بازار عرضه شده است | مای نوکیا

۱۷ میلیون گوشی نوکیا در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده است

Nokia-2720-Flip-vs-2760

سایت Counterpoint Research اینفوگرافیک عالی در مورد بازار اسمارت فون و فیچرفون در مناطق مختلف جهان منتشر کرده است. در حالی که در حوزه اسمارت فون ها، نوکیا موبایل نتوانسته حتی در اروپا جایی در بین ۵ برند برتر پیدا کند، Canalys عنوان کرده حضور نوکبا در بین رتبه های برتر در بخش فیچر فون همچنان ادامه دارد و آنها رتبه پنجم را در اختیار دارند. برند نوکیا ۱۵% از سهم بازار را به خود اختصاص داده است، نوکیا در این بخش در اروپا و آسیا به استثنای  کشور هند رتبه اول را کسب کرده است.

با تشکر از اطلاعاتی که Counterpoint منتشر کرده، اکنون می توان تعداد کل تلفن های نوکیا را که در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده، محاسبه کرد. Counterpoint تایید کرده برند نوکیا ۱% از سهم بازار اسمارت فون ها را به خود اختصاص داده که می توان آن را به ۳٫۸ میلیون دستگاه تفسیر کرد. و با توجه به اینکه عرضه کلی فیچر فون به بازار جهانی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ حدود ۸۸ میلیون دستگاه بوده پس کسب ۱۵% از سهم بازار فیچرفون ها توسط نوکیا را می توان به ۱۳٫۲ میلیون فیچر فون عرضه شده با بازار محاسبه کرد.

این امر در حالت کلی عرضه ۱۷ میلیون قطعه از گوشی های نوکیا را در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ رقم می زند، که کاهش ۲٫۴ میلیون دستگاه فیچر فون و ۱ میلیون اسمارت فون را در مقایسه با سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ نشان می دهد. برای عرضه تعداد مشابهی از گوشی های نوکیا به بازار همچون سال ۲۰۱۸، نوکیا موبایل نیاز به عرضه حدود ۲۶ میلیون دستگاه فیچر فون و حدود ۶ میلیون دستگاه اسمارت فون در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ دارد.

منبع :
NOKIAMOB

دیدگاه ها

  • محمدهادی 06/12/2019 :: 15:51

    دوستان بنظرتون علت اصلی افت فروش امسال نوکیا چی میتونه باشه؟

    • amer 06/12/2019 :: 16:18

      محمد جان سلام،
      تنوع بخشیدن به محصولات،رابط کاربری مخصوص نوکیا،عرضه به موقع
      ولی از همه مهمتر وقت اون رسیده خانواده و سری جدیدی از گوشی های هوشمند مثلا نسخه پلاس یا نسخه پریمیوم یا هر اسمی داشته باشه معرفی کنه و گرنه در کنار ۸٫۲و ۵٫۲خانواده جدیدی معرفی نکنه و حرکت قوی و موج قوی و جهشی حرکت نکنه و لاک پشتی و با ترس جلو بره بدرد نمیخوره

  • amer 06/12/2019 :: 16:10

    نوکیا دیروز به جای اینکه خانواده جدیدی از گوشی های هوشمند میان رده و بالارده مثلا ۷٫۲plus معرفی کنه رفت پایین رده بدرد نخور معرفی کرد
    نوکیا اگه واقعا قصدش رقابت هست باید محصولات سری پرچمدار و شبه پرچمدار و میان رده بیشتر کنه و گرنه فقط به یک خانواده از گوشی ها بسنده کنه و حرکت و استراتژی لاک پشتی ادامه بده از همین الان میگم محکوم به شکست
    بیاد تکیلفش مشخص کنه نه اینکه فقط برای معرفی یک گوشی مثل ۸٫۲امروز و فردا کنه

  • جلال 08/12/2019 :: 01:19

    بنظر من نوکیا همیشه چندماه عقبه.هیچ وقت در زمان درست عمل نمیکنه مثلاً وقتی سامسونگ گوشی هایی مثل a20 و A50 روانه بازار می‌کنه نوکیا بجای اینکه از قبل فکر این روزها را کرده باشه تازه وقتی محصولات دیگر برندها به بازار آمد اون وقت تصمیم میگیره یک پاسخ به اون محصول بسازه،خب تا وقتی که نوکیا یک محصول در اون سطح میسازه و به بازار می‌فرسته اون شرکتها یک پله بالا رفتن و در حال عرضه نسل بعدی محصولات هستن که مثلاً یا صفحه نمایش تغییر کرده یا تعداد دوربین یا یک امکان جدید .یعنی نوکیا وقتی یک گوشی به بازار می‌فرسته که باید شش ماه قبل یا هشت ماه قبلش میفرستاد و حالا دیگه بازار اشباع شده و همه منتظر نسل جدیدتری هستن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *