ثبت نام

یکی از مدیران نوکیا به هیئت مدیره HMD Global پیوست

barry-french-press-update

یکی از شرایط استفاده از نام تجاری نوکیا روی گوشی های هوشمند تولید شده توسط شرکت فنلاندی HMD Global، دادن یک جایگاه به غول فنلاندی (نوکیا) در هیئت مدیره این شرکت به همراه حق وتو بوده است. اکنون بر اساس ارائه دهنده خدمات اطلاعات کسب و کار فنلاندی، Suomen Asiakastieto Oy، اچ ام دی گلوبال پس از گرگوری لی، مدیر عامل سابق Nokia Technologies که در ماه مِی این شرکت را ترک کرد، این ماه یک عضو جدید از نوکیا را به هیئت مدیره خود منصوب کرده است.

عضو هیئت مدیره جدید اچ ام دی گلوبال، Barry French نام دارد که مدیر ارشد بازاریابی نوکیا است. در ادامه توصیف نوکیا درباره نقش او در این شرکت را مشاهده می کنید:

Barry به عنوان مدیر ارشد بازاریابی شرکت، مسئولیت نوکیا در تمام زمینه های بازاریابی، ارتباطات، روابط دولتی، روابط تحلیلگران صنعت و مسئولیت های سازمانی، و همچنین سلامت، ایمنی و امنیت کارکنان را بر عهده دارد. او در سال ۲۰۰۶ به نوکیا ملحق شد و نقش کلیدی در ایجاد شبکه های نوکیا زیمنس ایفا کرد و کارهای چشمگیر خود را در سال ۲۰۱۱ با تصاحب آلکاتل لوسنت، احیای نام تجاری نوکیا و توسعه یک فرهنگ و مدل عملیاتی با کارایی بالا در نوکیا تکمیل کرد. از آنجایی که در سال ۲۰۱۴ مسئولیت نام تجاری نوکیا را بر عهده گرفت، Barry این نام تجاری تضعیف شده در زمینه گوشی موبایل را به یک رهبر شناخته شده در زمینه نوآوری در فناوری هایی که زندگی متصل ما را بر عهده دارند، دگرگون کرد. او همچنین در هیئت مدیره شرکت نوکیا شانگهای بل، شرکت سرمایه گذاری مشترک نوکیا در چین نیز خدمت می کند.

ما نمی دانیم که یک عضو از نوکیا در هیئت مدیره HMD Global به چه میزان تصمیم گیری های این شرکت تاثیر خواهد داشت. بنابراین باید منتظر باشیم و ببینیم این تغییرات چه تاثیری در آینده این شرکت و برند نوکیا خواهد داشت.

منبع :
NOKIAMOB

دیدگاه ها

  • اسی ۲۹/۰۵/۱۳۹۷ :: ۱۸:۱۹
    0 0

    و این یعنی اچ ام دی همون نوکیاست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد اعتماد الکترونیکی

خرید حضوری

ساماندهی

logo-samandehi