شرایط گارانتی مای نوکیا

Guarantee-mock-3

تاریخ شروع گارانتی از لحظه ای است که کالا بدست مشتری رسیده است و تاریخ پایان گارانتی ۱ سال بعد از همان زمان می باشد.

گارانتی فقط شامل دستگاه هایی است که از فروشگاه مای نوکیا خریداری شده باشند.

ضمناً تمامی مشکلات مربوط به رجیستری تا زمانی که گوشی کار می کند پذیرفته می شود و خسارات لازم پرداخت می شود.

موارد ابطال گارانتی

۱) گارانتی شامل تمام مواردی است که خرابی از سمت مشتری نباشد و خود دستگاه مشکل داشته باشد. مواردی مانند ضربه خوردن، ریختن مایعات، تماس با مواد شیمیایی و … گارانتی محصول را باطل می کند.

۲) مشکلاتی مانند بریک شدن و پریدن بوت گوشی در صورت نصب کاستوم رامها و … گارانتی را ابطال می کند.

۳) مشکلات ناشی از هرگونه استفاده نادرست چه نرم افزاری چه سخت افزاری گارانتی را ابطال می کند.

۴) در صورتی که دستگاه به تعمیرگاه های غیرمجاز و بدون هماهنگی با مای نوکیا و به دست افراد دیگری باز شود گارانتی باطل می شود.

شرایط ارسال

برای پذیرش گوشی جهت استفاده از گارانتی، می بایست کارت گارانتی به همراه گوشی برای مای نوکیا ارسال شود. (ضمناً ارسال متعلقات جعبه گوشی نیز ضروری می باشد)

هزینه ارسال دستگاه به دفتر مای نوکیا به عهده مشتری است؛

– در صورت سکونت در شهر تهران، می توانید گوشی را برای ما، پیک نموده یا حضوری تشریف بیاورید.

– در صورت سکونت در شهرستان، می توانید گوشی را برایمان پست پیشتاز نمایید؛ اگر تعمیر محصول شامل گارانتی شود هزینه پست برگشت داده خواهد شد.

لطفاً بدون هماهنگی قبلی به صورت حضوری به دفتر مای نوکیا مراجعه نفرمایید.

شرایط گارانتی مای نوکیا
شرایط گارانتی مای نوکیا 1

تاریخ شروع گارانتی از لحظه ای است که کالا بدست مشتری رسیده است و تاریخ پایان گارانتی 1 سال بعد از همان زمان می باشد. گارانتی فقط شامل دستگاه هایی است که از

Editor's Rating: