ثبت نام

شرایط گارانتی مای نوکیا

Guarantee-mock-3

گارانتی مای نوکیا

۱) گارانتی فقط شامل دستگاه هایی است که از فروشگاه مای نوکیا خریداری شده باشند.

۲) تمامی مشکلات مربوط به رجیستری تا زمانی که گوشی کار می کند پذیرفته می شود و خسارات لازم پرداخت می شود.

۳) فقط در صورتی گوشی شما برای گارانتی پذیرفته می شود که، کارت گارانتی به همراه گوشی برای مای نوکیا ارسال شود. (کارت گارانتی ضروری است)

۴) از لحظه ای که کالا تحویل مشتری داده می شود، تاریخ گارانتی شروع می شود.

۵) زمان پایان گارانتی ۱ سال بعد از زمانی است که محصول به دست مشتری رسیده است.

۶) گارانتی شامل تمام مواردی است که خرابی از سمت مشتری نباشد و خود دستگاه مشکل داشته باشد. مواردی مانند ضربه خوردن، ریختن مایعات، تماس با مواد شیمیایی و … گارانتی محصول را باطل می کند.

۷) مشکلاتی مانند بریک شدن و پریدن بوت گوشی در صورت نصب کاستوم رامها و … گارانتی را ابطال می کند.

۸) مشکلات ناشی از هرگونه استفاده نادرست چه نرم افزاری چه سخت افزاری گارانتی را ابطال می کند.

۹) در صورتی که دستگاه به تعمیرگاه های غیرمجاز و بدون هماهنگی با مای نوکیا و به دست افراد دیگری باز شود گارانتی باطل می شود.

۱۰) هزینه ارسال دستگاه به دفتر مای نوکیا به عهده مشتری می باشد. در صورتی که تعمیر محصول شامل گارانتی شود هزینه برگشت داده خواهد شد.

۱۱) لطفاً بدون هماهنگی قبلی به صورت حضوری به دفتر مای نوکیا مراجعه نفرمایید.

 

گارانتی سامتل

محصولاتی که با گارانتی سامتل خریداری کرده اید از طریق راههای زیر می توانید با سامتل در ارتباط باشید:

آدرس تهران: بزرگراه مدرسِ شمال، خیابان ظفر (دستگردی)، روبروی بیمارستان کودکانِ حضرت علی اصغر (ع)، پلاک ۲۴۰
تلفن: ۲۴۵۳۸۰۰۰-۰۲۱
آدرس سایت: samtelco.com
آدرس ایمیل: info@hamrahkhadamat.com

آدرس سایر شهرستانها: samtelco.com/fa/contact

نماد اعتماد الکترونیکی

خرید حضوری

ساماندهی

logo-samandehi