ثبت نام

همکاری نوکیا و MTN در زمینه مدیریت مشتری

MTN_Nokia-Logo_1299x1299

با افزایش تقاضا در حوزه خدمات شبکه های مخابراتی و متعاقب آن، گسترده تر شدن مسائل مرتبط با مشتری، MTN نیجریه و نوکیا یه تازگی اقدام به معرفی یک راهکار تجزیه و تحلیل شناختی انقلابی برای روان شناسی و درون بینی مشتری کرده اند.

این راهکار اختصاصی برای ارائه یک دید کلی از تجربه مشتری، تجزیه و تحلیل دستگاه، تجربه شبکه و استفاده طراحی شده است. بر اساس اظهارات این شرکت ها، این همکاری به شرکت کمک می کند تا بهتر و سریعتر مسائل مربوط به مشتری و کیفیت شبکه را متوجه شوند، رویگردانی مشتری کاهش یابد، میزان استفاده افزایش یابد، بهترین تجربه در بازار را به دست آورد و در نهایت منجر به رشد شاخص خالص ترویج دهندگان (NPS) شود.

این پروژه که در اواخر سال ۲۰۱۷ در MTN با استقرار پلتفرم ها و مرکز عملیات سرویس (SOC) در VGC آغاز شد، که با این معرفی رسمی، به رسانه ها، سهام داران و سازمان های نظارتی ارائه شده است. پس از ارائه و یک جلسه پرسش و پاسخ کوتاه، برای مراسم افتتاح و نمایش موارد استفاده، مهمانان به مرکز عملیات سرویس در VGC، لاگوس منتقل شدند.

فردی مولمن، مدیر ارشد اجرایی شرکت MTN نیجریه، در این رویداد اظهار داشت:

ما همیشه یک سازمان مشتری محور بوده ایم، به میزان بالایی به مشتریان و تجارب آنها بها داده ایم و به طور مداوم به دنبال راه هایی برای ارائه خدمات بهتر هستیم. ما امروز از این رویداد بسیار هیجان زده هستیم زیرا این امر عصر جدیدی در روابط مشتری، نه تنها برای ما به عنوان MTN و مشتریان ما، بلکه همچنین برای ارتباطات مخابراتی و به طور کلی این اکوسیستم تکنولوژی را رقم زده است.

همچنین مدیر کل تجربه مشتری MTN نیجریه، Kola Oyeyemi اظهار داشت:

مشتریان ما مهمترین دارایی های ما به عنوان یک سازمان هستند، و این موضوع ما را به سوی همکاری هایی می کشاند تا مشتریانمان خوشحال و خرسند باشند. سیستم جدید CEM به ما در پیش بینی مشکلات احتمالی مشتریان، حتی قبل از اینکه آنها این مشکلات را تجربه کنند کمک خواهد کرد و این امر به ما این امکان را می دهد تا این مشکلات را جلوتر از زمان حل کنیم. این بدان معنی است که مشتریان مجبور نیستند مشکلات آزاردهنده را تجربه کنند و همچنین این سرویس بدون هزینه اضافی برای مشتری است.

منبع :
THISDAYLIVE

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد اعتماد الکترونیکی

خرید حضوری

ساماندهی

logo-samandehi