ثبت نام

ارزش نام تجاری نوکیا ۷۰ درصد افزایش یافت

Nokia-Logo-00

لیست Brand Finance Global 500 2018 خبرهای بسیار خوبی را برای طرفداران و سرمایه گذاران نوکیا به ارمغان آورده است. بر اساس این گزارش که ۵۰۰ برند با ارزش در سطح جهانی را نشان می دهد، نوکیا در سال ۲۰۱۸ یک جهش ۷۰ درصدی در ارزش نام تجاری را تجربه کرده است.

در جدیدترین رتبه بندی جهانی ۵۰۰ نام تجاری برتر منتشر شده توسط Brand Finance، نوکیا از جایگاه ۳۳۵ به ۱۸۸ صعود کرده است. به دنبال این افزایش ارزش برند، نوکیا اکنون سومین نام تجاری ارزشمند در منطقه اسکاندیناوی است که پس از نام های H&M و IKEA قرار می گیرد.

این افزایش چشمگیر ارزش برند را می توان به عملکرد قوی اخیر این شرکت در کسب و کار فناوری و بازگشت نوکیا به بازار گوشی های موبایل از طریق قرارداد مجوز با اچ ام دی نسبت داد. طبق گزارش مالی اخیر نوکیا، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷، کسب و کارهای Nokia Technologies شاهد سود و رشد فروش بسیار زیادی بوده است.

نوآوری هایی که نوکیا زمان های طولانی روی آنها سرمایه گذاری کرده بود، در حال حاضر به نتیجه رسیده اند و از طریق معاملات صدور مجوز با بسیاری از تولید کنندگان تلفن همراه در ماه های های اخیر، منجر به افزایش درآمد نقدی مداوم برای این شرکت شده اند.

در بخش گوشی های موبایل، نوکیا در اولین سال از بازگشت خود، به دومین نام تجاری پر فروش در حوزه گوشی های ساده تبدیل شده و رهبری بازار اروپا را به دست گرفته است. این شرکت همچنین در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷، گوشی های هوشمند بیشتری نسبت به شرکت هایی نظیر HTC، سونی، گوگل، وان پلاس و لنوو به فروش رسانده است. این موضوع گواهی برای این است که هنوز در میان کاربران موبایل در سراسر جهان، توجه ویژه ای به نام تجاری نوکیا می شود.

منبع :
NOKIAPOWERUSER

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد اعتماد الکترونیکی

خرید حضوری

ساماندهی

logo-samandehi