ثبت نام

مدیر عامل نوکیا شفاف سازی هایی درمورد محصولات Withings و طراحی این شرکت کرد

 

در حالی که به کنفرانس کنگره جهانی موبایل نزدیک می شویم، نقد و بررسی و تحلیل های زیادی بر روی فعالیت های این شرکت و عملکرد آن در کنفرانس پیش رو صورت می گیرد. در این میان، بیشتر سوالات مربوط به شبکه های پیشروی نوکیا در کسب و کار است. اما، سوالاتی نیز در مورد بخش های فروش این شرکت مطرح شد که مدیر عامل این شرکت در مورد آن ها شفاف سازی کرد.

در طول این جلسه پرسش و پاسخ سوالاتی درمورد تکنولوژی های نوکیا و بخش های مربوط به مشتری آن مطرح شد که شاید برای عده ای اهمیت زیادی داشته باشد و سرنوشت محصولات آینده این کمپانی را مشخص کند. در این پروسه، مدیر عامل این شرکت مطالبی را برجسته سازی کرد:

  • محصولات Whithings تحت برند نوکیا عرضه خواهند شد. همچنین، این محصولات از طریق شبکه های فروش HMD که در واقع شبکه های اصلی نوکیا هستند راهی بازار خواهند شد.
  • نوکیا قصد دارد وقتی که پای محصولات سلامتی دیجیتالش به میان می آیند، رده بندی پزشکی داشته باشند.
  • نوکیا طراحی اصلی خود را، با انتقال تیم طراحی به بخش تکنولوژی های نوکیا حفظ خواهد کرد. در واقع به نظر می رسد که این تیم طراحی قصد دارند حس نوکیایی بودن را به محصولات شرکت نوکیا از قبیل گوشی های هوشمند، محصولات سلامتی و همچنین محصولات مبتنی بر وب این شرکت که مشتریان با آن رو به رو می شوند القا کنند.

این شرکت در حال برداشتن گام هایی بلند و محکم رو به جلو است و همان طور که تجربه گذشته نشان داده، این شرکت جایگاه خوبی میان مشتریان خود دارد و می تواند این جایگاه را باز پس گیرد.

منبع :
NOKIAPOWERUSER

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *