ثبت نام

نوکیا مجموعه کاملی از ابزارهای سلامتی و بهداشتی را معرفی کرد

این روزها آغاز یک دوره جدید برای نوکیا محسوب می شود، شرکتی بزرگ که در بیش ار ۱۵۰ سال گذشته فراز و نشیب های زیادی داشته و محصولات بسیاری را وارد بازارهای جهان کرده است. پس از این که در سال گذشته نوکیا کمپانی محبوب تولید کننده محصولات سلامتی و بهداشتی فرانسوی Withings را خریداری کرد، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد در بخش “بهداشت دیجیتال” نیز وارد میدان شده و قدرت نمایی کند.

شاید فکر کنید که نوکیا وارد قلمرو ناشناخته و غیر مرتبطی شده است، اما باید بگوییم که ده ها میلیارد یورو در طول دو دهه گذشته در تحقیقات و توسعه در این بخش صرف شده اند و ما شاهد درز اطلاعات زیادی از آزمایشگاه های تحقیق و توسعه این شرکت بوده ایم و این اطلاعات نشان می دادند که نوکیا نوآوری هایی را برای بخش سلامتی برنامه ریزی کرده بوده است، اما متأسفانه با سقوط ناگهانی تجارت موبایل این شرکت، تحقیق و توسعه و همچنین پروژه های مربوطه به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافت و تا حدی معلق شد. با این حال، اکنون نوکیا قصد بازگشت قدرتمندانه ای به بازار دستگاه های مختلف از جمله موبایل و محصولات سلامتی و بهداشتی دیجیتال دارد.

در ماه های اخیر گزارش هایی منتشر شده بود که ادعا می کردند نوکیا قصد دارد برند محصولات Withings را تغییر داده و با نام نوکیا در بازار محصولات بهداشتی به فعالیت بپردازد. سرانجام نوکیا در روز گذشته اعلام کرد که آن ها در حال تلاش برای به عرضه کامل ترین خانواده محصولات بهداشتی و سلامتی متصل با استفاده از تغییر برند خانواده محصولات Withings به نوکیا و اضافه کردن برخی تغییرات خوشایند هستند.

در همین راستا نوکیا دو محصول جدید از کسب و کار “سلامت دیجیتال” در داخل Nokia Technologies معرفی کرده است: Nokia Body، یک ترازوی هوشمند متصل از طریق وای فای و Nokia BPM+، یک دستگاه نظارت بر فشار خون جمع و جور. در حال حاضر تمام سخت افزار های سلامتی نوکیا شامل موارد زیر است:

Body Cardio – ترازوی وای فای سلامت قلب و ترکیب بدنی (۱۸۰ یورو)

Steel – ساعت نظارت بر فعالیت و خواب (۱۳۰ یورو)

Thermo – دماسنج هوشمند (۱۰۰ یورو)

BMP+ – نمایشگر فشار خون بی سیم جمع و جور (۱۰۰ یورو)

Home – ترکیبی از دوربین و دستگاه کنترل کیفیت هوا (۲۰۰ یورو)

Steel HR – ساعت نظارت بر ضربان قلب و فعالیت (۱۹۰ یورو)

Go – ردگیری فعالیت و خواب (۵۰ یورو)

Body – ترازوی وای فای وزن و شاخص BMI (60 یورو)

Body Plus – ترازوی وای فای ترکیب بدنی (۱۰۰ یورو)

همچنین اکنون نوکیا اپلیکیشن جدید Health Mate خود را نیز برای دستگاه های iOS و اندروید نیز منتشر کرده است. شما با نصب این نرم افزار و مشاهده مواردی که می توانید انجام دهید، حتی اگر یک ابزار سلامتی نوکیا نداشته باشید، کاملا متعجب خواهید شد. اپلیکیشن نوکیا Health Mate به شما این امکان را می دهد که فعالیت های خود، فشار خون، تغذیه، وزن و میزان ضربان قلب خود را با استفاده از دوربین و فلاش LED موجود در پشت دستگاه اضافه کنید. این برنامه همچنین می تواند گام های شما را با استفاده از سنسور های موجود در گوشی شمارش کند.

 

به مناسبت ورود به بازار بهداشت و سلامتی، نوکیا یک ویدیو تبلیغاتی “نسل آینده” در واقعیت مجازی با استفاده از دوربین واقعیت مجاری OZO+ و نرم افزار OZO تهیه کرده است. این ویدیو به عنوان “Healthier Together” یا “سلامتی با یکدیگر” نامگذاری شده است و برای اولین بار در “Cannes Lions International Festival of Creativity” یا “جشنواره بین المللی خلاقیت شیرهای کن” به نمایش گذاشته شد. شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم:

شما می توانید تمام دستگاه های سلامتی نوکیا را در وب سایت Health.nokia.com پیدا کرده و حتی این دستگاه ها را سفارش دهید. این محصولات جدید به زودی به شرکای خرده فروشی مانند Target یا Apple خواهند آمد و در حال حاضر در آمازون و Best Buy موجود هستند. همچین برای دانلود اپلیکیشن Health Mate برای iOS به این آدرس و برای اندروید به این آدرس می توانید مراجعه کنید.

نظر شما در مورد این محوصات کمپانی نوکیا چیست؟ آیا دوست دارید این محصولات در ایران نیز در دسترس قرار بگیرند؟

منبع :
NOKIAMOB

دیدگاه ها

  • کیوان ۳۱/۰۳/۱۳۹۶ :: ۱۲:۳۷
    5 0

    ساعت هاش باید خیلی جالب و کاربردی باشه… خیلی دوست دارم زودتر بیاد تو بازار ایران و بخرمش

  • mohsen ۳۱/۰۳/۱۳۹۶ :: ۱۷:۱۱
    3 1

    بسيار عالى

  • مُـــــراد ۰۱/۰۴/۱۳۹۶ :: ۰۶:۲۳
    0 2

    پس تولید اسپیکر های جیبی یا
    قابل حمل مجهز به بلوتوث ۵چی؟
    قرار نیست با مارک نوکیا به بازار
    بیاید؟یا دسته کلید های غیر قابل گُم
    شدن که قبلاً توسط نوکیا تولید می
    شد به نام تِرِشر تَگ،تولید پاوربانک
    ،هندزفری و هدفون،دوربین های
    اکشن کمرا اینها حوزه هایی هستند
    که باید نوکیا با مارک و برند خودش
    به بازار معرفی کنه تا بیشتر برای
    همه مشخص و تبلبغ بشه که نوکیا
    دوباره عرصه رقابت باز گشته و
    قدرتمندانه حضور داره

  • javad ۰۱/۰۴/۱۳۹۶ :: ۲۳:۰۴
    2 5

    اولین فاتحه رو مایکروسافت برای نوکیا خوند الانم چینیا براش
    سالگرد گرفتن دارن آبگوشتش رو می خورن .نوکیای فنلاند کجا و
    این مونتاژای چینی کجا

    • majid ۰۳/۰۴/۱۳۹۶ :: ۰۹:۱۰
      0 0

      به قول ارسطو تو سریال پایتخت: موافق نظرتم بشدت!!! بشدت!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *