ثبت نام

نوکیا اکنون سومین برند با ارزش شمال اروپا است

Nokia-Logo-00

Brand Finance به عنوان یکی از معروف ترین شرکت های مشاوره ارزیابی برند در جهان به تازگی فهرستی از با ارزش ترین برندهای شمال اروپا را منتشر کرده است. این رتبه بندی بر اساس سرمایه گذاری بازاریابی، حقوق صاحبان سهام و تاثیر این ها بر عملکرد کسب و کار صورت گرفته است. نکته جالب توجه در این فهرست، حضور شرکت نوکیا در جایگاه سوم و پس از شرکت های بزرگ IKEA و H&M است.

نوکیا که در سال گذشته جایگاه هشتم این فهرست را در اختیار داشت، امسال موفق شده ۵ پله صعود کند، که این امر سبب شده این نام تجاری سریعترین رشد را در لیست داشته باشد.

کشورهای نروژ، سوئد و دانمارک بر این فهرست تسلط داشته اند و نوکیا تنها شرکت از فنلاند بوده که در میان ۲۰ برند با ارزش شمال اروپا قرار گرفته است. با این وجود، فنلاندی ها برندهای جهانی شناخته شده و ارزشمند دیگری نیز مانند Nokian Tyres، Suunto، Jolla، Finnair، Rovio و غیره را در اختیار دارند.

نوکیا در حال حاضر به طور کامل بر روی کسب و کار شبکه متمرکز شده است، اما وجود لوگوی این شرکت روی گوشی های هوشمند احتمالا یکی از مهم ترین دلایلی است که این نام تجاری را محبوب و زنده نگه داشته است.

شما سال آینده را برای نوکیا چگونه پیش بینی می کنید؟

منبع :
NOKIAMOB

دیدگاه ها

  • اسی ۲۱/۰۵/۱۳۹۷ :: ۱۹:۰۳
    5 0

    بدون تعصب و جانبداری باید الان دیگه بگیم اچ ام دی گلوبال در پیشرفت نوکیا موفقیت خوبی را به ارمغان آورده است.

  • محمد ۲۱/۰۵/۱۳۹۷ :: ۱۷:۱۸
    5 0

    مطمعنا نوکیا خیلی از اینی که هست بیشتر پیشرفت میکنه، خدا کنه حداقل با اچ ام دی به جایگاه واقعی خودش برسه.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد اعتماد الکترونیکی

خرید حضوری

ساماندهی

logo-samandehi