ثبت نام

نوکیا موبایل به تلاش های خود در زمینه بازاریابی شدت می بخشد

Nokia-7.1-promo-Helsinki

در جریان کنگره جهانی موبایل امسال یا همان MWC2018، نوکیا موبایل وعده داده بود که حضور خود در بازارهای منتخب را تقویت خواهد کرد. در طول این مدت ما شاهد گسترش حضور نوکیا در سراسر جهان بوده ایم و چیزی که ما به شدت انتظارش را داریم، بیشتر شدن تلاش های تبلیغاتی این شرکت در برخی از بازارهای مهم مانند فنلاند و هند است.

این روزها نوکیا موبایل فعالیت های خود را شدت بخشیده و اگر شما در هلسینکی فنلاند باشید، احتمالا یک پوستر بزرگ نوکیا ۷٫۱ را که در یکی از گوشه های ساختمان مرکز خرید Forum نصب شده را مشاهده کرده اید. در این پوستر، نوکیا جدیدترین میان رده خود را در کنار تصویری از Lauri Markkanen که در حال حاضر سفیر نوکیا است، تبلیغ کرده است.

نوکیا موبایل همچنین فعالیت خود را در یوتیوب با انتشار سه ویدیو تبلیغاتی جدید دیگر، افزایش داده است. دو مورد از این ویدیوها بازار هند را هدف قرار داده اند و نوکیا در یکی از آنها قصد داشته گزینه Live Bokeh در گوشی های نوکیا ۵٫۱ پلاس و ۶٫۱ پلاس را به نمایش بگذارد و ویدیوی دیگر، نوکیا ۸۱۱۰ ۴G یا همان گوشی موزی شکل معروف نوکیا را معرفی می کند که در حال حاضر در هند در دسترس قرار گرفته است.

ویدیو سوم، یک ویدیو تبلیغاتی قدیمی از نوکیا ۵٫۱ است، که البته اکنون شامل لوگوی یک اپراتور مکزیکی به نام Telcel شده است.

منبع :
NOKIAMOB

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد اعتماد الکترونیکی

خرید حضوری

ساماندهی

logo-samandehi