ثبت نام

چرا باید از مای نوکیا خرید کنیم؟

از زمانی که فروشگاههای اینترنتی در ایران شروع به کار کرده اند رقابت بسیار زیادی در زمینه فروش کالا به خصوص کالاهای دیجیتالی به وجود آمده است و این رقابت در نهایت به نفع مشتری بوده است. اما این رقابت در بعضی موارد تبدیل به یک مبارزه ناسالم شده و مشتریان با انبوهی از وعده وعیدهای وسوسه کننده و گاها دروغین مواجه شده اند.

از این رو کاربران و مشتریانی که قصد خرید، آن هم از نوع اینترنتی دارند از آنجایی که محصول را موقع خرید لمس نمی کنند این گمراهی دو چندان می شود.

ما در مای نوکیا قبل از شروع و رونمایی از سایت تمام موارد بالا را بررسی کردیم و سعی کردیم راه حل هایی را برای اطمینان مشتری قرار دهیم تا این گمراهی را به نزدیک صفر برسانیم و یک خرید لذت بخش و ایمن را برای مشتری رقم بزنیم. برند نوکیا بعد از افولی که داشت و بعد از چند سال دوری از دنیای تلفن های همراه مجددا به این عرصه بازگشته است. این برند خوشنام فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی را ترغیب کرد که هر چه سریعتر این محصولات رو موجود کنند و برای فروش ارائه دهند. مای نوکیا نیز که با هدف پوشش اخبار و فروش تمامی محصولات نوکیا کار خود را شروع کرده بود نیز از این قاعده مستثنی نبود.

چرا مای نوکیا؟

اما گوشی نوکیای خود را از کجا باید بخرید؟ قطعا جواب ما مشخص است ولی مهم جواب شماست. در انتها تصمیم با خودتان است ولی اجازه دهید ما مزیت هایی که برای خودمان ایجاد کرده ایم را با شما در میان بگذاریم:

 

  • تخصص: ما فقط و فقط قرار است برای نوکیا و محصولات آن فعالیت کنیم. بنابراین تمرکز ما به صورت ۱۰۰ درصد روی این برند است و این موضوع باعث می شود ما هم در واردات این گوشی دقت کافی را به خرج دهیم و هم به اصالت و کیفیت گوشی اشراف داشته باشیم. خیلی از فروشگاه ها به علت آگاهی نداشتن محصولات رفرش، دست دوم و کار کرده را ناخواسته به مشتری خود فروخته اند.

 

  • مشاوره رایگان: ما به دلیل تمرکز بر روی یک برند و پوشش تمامی اخبار محصولات نوکیا به خوبی محصولات آن را می شناسیم و حتی ریز ترین مسائل را به اطلاع شما می رسانیم. ما شماره های تلفنی برای مشاوره رایگان در سایت قرار داده ایم تا شما قبل از خرید هر سوالی که داشته باشید را از ما بپرسید. تجربه آن رایگان است می توانید همین الان تماس بگیرید.

 

  • ۷ روز ضمانت تعویض: شما پس خرید گوشی از مای نوکیا ۷ روز مهلت دارید تا زیر و بم گوشی را به صورت کامل بررسی کنید. دوربین، صفحه نمایش، اسپیکر و … می توانند در حمل و نقل ضربه خورده باشند و یا از همان ابتدا در خط تولید دچار مشکل شده باشند. ما گوشی شما را با یک گوشی نو تعویض می کنیم. حتی اگر در پست مشکلی به وجود بیاید شامل این گارانتی ۷ روزه خواهد شد.

 

  • ۶ ماه گارانتی: بعد از این ۷ روز در این فرصت ۶ ماهه هر اتفاقی که برای گوشی شما بیفتد و این موضوع از سمت کاربر نباشد شامل گارانتی خواهد شد و به صورت رایگان برای شما تعمیر می شود. می تواند این مشکل به عنوان مثال از کار افتادن لنز گوشی به صورت ناگهانی باشد. (شرایط ۶ ماه گارانتی را بخوانید)

 

  • پشتیبانی: ما در مای نوکیا رضایت مشتری از هر چیزی برای ما مهم تر است و سعی کرده ایم این حرف در حد یک شعار نباشد. کامنت های سایت و شبکه های اجتماعی تا حدودی موید این مطلب هست. به زودی بخشی در سایت قرار خواهد گرفت که مشتریان نظرات خود را در سایت قرار دهند.

 

  • داشتن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن: فروشگاه های اینترنتی به دلیل اینکه اول پول را دریافت می کنند و بعد از آن محصول را ارسال می کنند امکان سو استفاده بسیار زیاد وجود دارد. به همین دلیل وزارت صنعت و معدن به فروشگاه های اینترنتی که مورد اعتماد هستند یک نماد اعتماد می دهد که هم اکنون بر روی سایت مای نوکیا قرار دارد و شما با کلیک بر روی آن می توانید جزییات آن را ببینید.

 

تمامی موارد فوق فقط برای این است که ما گمراهی شما را در خرید اینترنتی به کمترین حد ممکن برسانیم.تصمیم با شماست. شاید اجرای تمام موارد بالا کمی برای ما هزینه بر باشد و از این رو قیمت ما از بعضی فروشگاه ها بالاتر باشد اما این اطمینان شما از خرید، مهم تر از این اختلاف قیمت ناچیز است و مطمئنا ارزشش را دارد.

دیدگاه ها

  • امین ۱۰/۰۵/۱۳۹۶ :: ۲۰:۴۷
    25 5

    این مطلب رو میگم چون از اولین روزهای
    سایت وینفون، از زمان ویندوزفون ۸ (نه
    ۸.۱) هوادارتون بودم و از فروشگاه تون خرید
    کردم. شما می بایست همین مطلب رو می
    نوشتی٬ اما با عنوانی متفاوت. می بایست
    عنوان رو بنویسید:
    چرا نباید از مای نوکیا خرید کنیم
    چرا؟ چون سایت وینفون (مای نوکیای
    جدید) داره بخاطر یه گارانتی شش ماهه
    حداقل بین صد الی دویست هزار تومان
    محصولاتش رو گرون تر می فروشه. ای
    کاش لااقل این حق رو به مشتری می دادیم
    که خودش انتخاب کنه که آیا همچنین
    گارانتی سنگینی رو میخواد یا نه. الان شما
    نوکیا پنج رو داری ۸۰۰ میدی، با یک گارانتی
    خود ساخته که اصلا بلحاظ قانونی تایید
    شده توسط کمپانی نوکیا نیست، در حالی
    که همین گوشی در سایت های دیگه بین
    ۶۵۰ تا ۷۰۰ تونن فروش میرسه. سایت‌هایی
    که اکثرا مثل شما نماد اطمینان دارن،
    مشاوره میدن، هفت روز مهلت تعویض و
    بازپسگیری دارن. ختم کلام، بخاطر جذب
    مشتری هم که شده، با این بازار آشفته ی
    نوکیا٬ شما دیگه اوضاع رو آشفته تر نکنید و
    قیمت هاتون رو کاهش بدید. اگه واستون
    میسر نیست، لطفاً این گزینه رو به مشتری
    بدید که خودش انتخاب کنه که آیا گوشی
    رو با گارانتیِ شما می خواد یا نه.

    • رضا درویش زاده ۱۱/۰۵/۱۳۹۶ :: ۰۱:۱۵
      20 13

      امین جان ممنون از نکته ای که گفتید. شما همین الان همین انتخاب رو دارید می تونید از همون سایت ها بخرید و بدون گارانتی و به قول خودتون ۱۰۰ تومن به نفعتون باشه. اما من یک نکته ای خدمت شما میگم: ما مشتری هایی داشتیم که بعد از ۳ ماه با ما تماس گرفتن که مثلا روی ال سی دی لومیا ۹۵۰ یک هاله قرمز رنگ بوجود اومده که خیلی با دقت معلوم بود ولی ما به رایگان براشون ال سی دی که ۸۰۰ تومن قیمت داشت رو عوض کردیم. از این دست مثال ها زیاد بوده و هست. تا زمانی که گوشی براش مشکلی پیش نیاد بله حق با شماست. همین گارانتی های به قول شما رسمی هم تا این حد خدمات ارائه نمیدن.
      کاش متن رو با دقت بیشتری می خوندید. ما گوشی ها رو از نمایندگی تهیه می کنیم که قیمت به مراتب بالاتری داره.
      به هر حال ممنون از لطفی که به ما دارید ولی همین که شما دوست دارید از ما تهیه بکنید و از قیمت بالای ما گلایه می کنید ناشی از اعتمادی هست که به ما دارید و ما این اعتماد رو با همین خدمات به دست آوردیم که برای ما هزینه بسیار بالایی داره، وگرنه شما میتونستید با خیال راحت خرید خودتون رو از همون سایت ها انجام بدید.

  • gholamrezam186 ۱۰/۰۵/۱۳۹۶ :: ۲۰:۴۹
    6 3

    سلام لطفا کد رهگیری مرسوله خانم خلیلی زاده رو ارسال کنید .با
    شماره دفترتون نمیشه تماس گرفت

    • پشتیبان ۱۰/۰۵/۱۳۹۶ :: ۲۲:۱۰
      5 8

      باسلام
      دوست عزیز، بابت تأخیر در ارسال کد رهگیری از شما عذر خواهی می نماییم ولی این را بدانید، متأسفانه امروز، سامانه ما دچار مشکل شده بود که پس از برطرف شدن مشکل، کد رهگیری برایتان ارسال گردید.
      ضمناً اگر هم مشکلی داشتید بین ساعات ۱۰ الی ۱۸ آماده پاسخگویی به مشکلات شما هستیم.
      موفق باشید

  • gholamrezam186 ۱۰/۰۵/۱۳۹۶ :: ۲۲:۰۴
    6 2

    کد رهگیری دریافت شد ممنونم

  • میثم ۱۳/۰۵/۱۳۹۶ :: ۰۴:۴۹
    2 2

    ” باید ِ ” خیلی عجیبی بود .
    همیشه میگید ما از نمایندگی تهیه میکنیم . خوب مشخصات این نمایندگی رو بگید ما هم بدونیم .
    دوبی ؟ امارات ؟
    واقعآ به همین دلیل همیشه ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومن گرون تر از همه جا میفروشید ؟
    آقای درویش زاده برادر عزیز
    شما فروشنده ی خوبی هستی خوب توضیح میدی برای مشاوره دادن وقت میذاری
    اما آیا اگر بخواهیم صادقانه بگیم فکر نمیکنید این باید ها و نباید های شما
    القای اجباری به ذهن مخاطب به ضرر خودتون هست ؟
    تا بود برای طرفداران قدیمی نوکیا و ویندوزفون میگفتید و همه چی رو خوب جلوه میدادید .
    آیا واقعآ این تفکر و تبلیغات شما برای گوشی نوکیا صرفآ بخاطر نوکیا است ؟
    خیر اینطور نیست .
    خودتون بهتر میدونید فاتحه ویندوز موبایل خیلی وقته در ایران خونده شده و همون بازار سردی که داشت دیگه یخ زده
    منجمد شده .
    اگر واقعآ نیت شما نوکیاست چرا هیچ تلاشی برای واردات قانونی از طریق گرفتن نمایندگی نمکنید ؟
    تا بقول خودتون این قدر هزینه های اضافی رو بر مشتری تحمیل نکنید .
    درسته اختیار خرید از شما یا جای دیگه با مشتری هست
    و واقعآ تو این بازار رقابتی ( اینو به عنوان یه مخاطب و طرفدار قدیمی میگم بدون تعصب )
    با این تبلیغات فکر نمیکنم راه به جایی ببرید
    بهتره منطقی پیش برید و حداقل لوازم جانبی همین گوشی نوکیا اندرویدی رو هم موجود کنید
    تا مشتری که تشویق و تبلیغ به خرید میکنید با باید ها و نباید ها
    کمی دلگرم بشه
    نه اینکه یه گوشی خام رو بفروشید و سود کنید و مشتری به امان خدا
    موجودی لوازم جانبی و یک گارانتی درست حسابی ( نه من دراوردی ) که ۹۰ درصد موارد به نفع خودتون هست نه
    مشتری
    خدمات تعمیر و تعویض سریع تر و خیلی موارد دیگه …
    بهتره این ها رو رعایت کنید لحاظ کنید
    وگرنه برای مشتری ای که بخواد گوشی اندرویدی استفاده کنه
    ده ها گزینه و انتخاب هست
    اولین چیزی که از این تیتر به ذهن مخاطب میاد اینه که
    شما بشدت در پی تشویق کاربران ویندوزفونی قدیمی تون هستید که در صورت مهاجرت از ویندوز موبایل
    باز هم از شما و از برند نوکیا خرید کنن !

    • رضا درویش زاده ۱۴/۰۵/۱۳۹۶ :: ۱۳:۱۶
      4 2

      دوست عزیز یکی از علت های نوشتن این مطلب پاسخ به همین سوال های شماست. من مجددا و به صورت مختصر به صحبت های شما پاسخ میدم. این که ما میگیم “باید” هیچ اجباری قطعا در کار نیست و مشتری همچنان مختاره برای خرید. این مطلب در واقع بهانه ایه برای گفتن مزیت هایی که داریم که همه فروشگاه های اینترنتی به طریقی این موضوعات رو اعلام می کنند. ما در سایت وینفون که همچنان دایر هست و دایر خواهد ماند هیچ موقع غیر از حقیقت چیزی رو نگفتیم و به قول شما فقط خوب جلوه ندادیم بلکه خیلی از مواقع مقالات کوبنده ای در جهت سیاست های مایکروسافت و سیستم عامل موبایلش در سایت نوشتیم که اگر خواستید نمونه هاش رو براتون می فرستم. ما نه در سایت وینفون و نه در سایت مای نوکیا قرار نیست چیزی رو خوب نشون بدیم ما فروشنده ایم و این محصولات رو در سایت به فروش می رسانیم و در بخش خبری، از منابع خبری جهان خبرهای این حوزه رو پوشش می دیم.
      من متوجه نشدم منظور شما رو؟ قانون نانوشته ای هست که میگه هر کس در حوزه ای بود که بازارش کم بود نمیتونه در کنارش وارد حوزه دیگری بشه؟!
      بله نیت ما در این سایت نوکیا است و از کجا می دونید تلاشی برای نمایندگی نکردیم و نمی کنیم؟ ما همین الان هم به صورت قانونی و کاملا رجیستر شده گوشی ها رو وارد می کنیم.
      ما همین الان هم بیشترین تنوع لوازم جانبی محصولات نوکیا رو در تمام سایتهای ایرانی داریم.
      شما تا حالا گارانتی ما رو تست کردید که اینطور قضاوت می کنید گارانتی ما رو؟
      نکته آخر اینکه ما هیچ کس رو تشویق به خرید نوکیا نمی کنیم. خود برند نوکیا به اندازه خوش نام و معتبر هست که نیازی به تبلیغ ما نداره، اگر دقت کنید ما مزیت های فروش حودمون رو در این مطلب گفتیم نه برند نوکیا رو.
      دوست عزیز متن شما پر از ایراد های جسته و گریخته بود که صرفا داشت به ما اتهاماتی می زد و من قصد نداشتم جواب بدم ولی چون ممکنه همین سوالات برای دیگران هم به وجود بیاد تصمیم گرفتم پاسخ شفافی بدم.

  • red death ۱۳/۰۵/۱۳۹۶ :: ۱۸:۰۲
    5 0

    اگر بحث بعضی دوستان سر گارانتی اصل که بگم هیچ شرکتی به دلیل تحریم و امثال اون ، نمیاد خودش مستقیما توی
    ایران شرکت بزنه !
    به همین دلیل شرکت های ایرانی با اسم های مختلف میرن از شرکت اصلی درخواست گارانتی میکنن . مثل سامسونگ که
    توی ایران چنتا شرکت مختلف گارانتی میکنن. عمرا هیچوقت مثل کشور های دیگه امثال دبی یا چین یا امریکا شرکت
    مستقیما خودش نمیاد توی ایران با هون اسم اصلی پشتیبانی انجام بده . وینفون هم لطف میکنه هزینه ای بیش از این
    صد هزارتومن برای گارانتی ها پرداخت میکنه تا با خیال راحت خریداری کنیم. این صد هزار تومن در مقابل خرید حضوری
    با اون همه راه رفتن ها بر سر پیداکردن یک قیمت مناسب ، هزینه بنزین ، گرما و یا سرما فکر نکنم چیزی باشه.

    • amin ۱۵/۰۵/۱۳۹۶ :: ۱۰:۱۱
      2 0

      سلام و خسته نباشید
      واقعا دوستمون راست میگن من خودم برای خریدن یه گوشی یا کلا وسیله این چنینی از جایی که مطمئن باشه و گارانتی که
      بخوام رو داشته باشه یا حداقل گارانتیش رو بشناسم کل بازار رو در روز میگردم که ۲ ساعت بعضی وقتا طول میکشه (شاید
      بیشتر). و این هزینه رفت و آمد و ….. فک کنم خودش همین ۱۰۰ تومن نشه ولی ۳۰ تومن میشه تازه دنبال یه جنسی که
      گارانتی داشته باشه. تازه یکسیریا میگن گارانتی تو ایران بدرد نمیخوره و خب راست هم میگن ( البته برا بعضی وسایل) ولی
      اون جنسی که میخری و گارانتی داره حداقل میدونی اون وسیله سالم هست و باخیال راحت تر میخریش.
      در ضمن من تاحالا از این سایت و وینفون چیزی نخریدم فک نکنین دارم طرفداری یا چیز دیگه میکنم. من بخاطر صحبت
      دوستمون که سر هزینه رفت و آمد این کامنت رو گذاشتم.

  • هانی حدادی ۱۴/۰۵/۱۳۹۶ :: ۰۸:۴۵
    4 0

    به نظرمن هم ارزش داره، همین که مطمعن خرید میکنی و خیالت راحته که یکی محصولی رو که بهت فروخته پشتیبانی
    میکنه خیلی خوبه.
    من هم از وینفون خرید کردم هم از مای نوکیا و از هر دو هم راضی بودم. فقط یه پیشنهاد دارم که نفرات پشتیبانی و
    فروش رو بیشتر کنید، چون زیاد پشت خط میمونیم و خط ها خیلی مشغوله
    ممنون

  • mostafa ۲۰/۰۵/۱۳۹۶ :: ۰۲:۲۶
    3 0

    با عرض سلام و خسته نباشید
    میخاستم تشکر کنم از مای نوکیا
    بابت ارسال سریع کالا و همچنین
    مشاوره عالیشون قبل و بعد از
    فروش کالاهاشون
    من قبلا از فروشگاهای دیگه خرید
    کردم اصلا راضی نبودم . فقط قبل از
    پرداخت وجه مشتری مداری میکنن
    بعد از اون..

  • mohammad ۰۷/۰۶/۱۳۹۶ :: ۲۰:۴۰
    0 0

    سلام به دوستانی که اعتراض دارن واسه
    قیمت.ازشون میخوام یک سری به سایت
    digikala.com بزن که هم مطمینه و هم
    خیلی معروف و قابل اعتماده.بعد ببین
    اینجا گرون میده یا اونجا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *