شرایط گارانتی محصولات مای نوکیا

تمامی محصولات مای نوکیا بسته به نوع محصول دارای ضمانت و گارانتی معتبر هستند. تیم مای نوکیا در تمامی مراحل گارانتی در صورت نگرفتن مناسب پاسخ از شرکت های گارانتی کننده در کنار شما هستند و شما را راهنمایی می کنند.

موبایل: محصولات موبایل مای نوکیا تماما از مبادی رسمی وارد کشور شده اند و دارای 18 ماه گارانتی شرکتی معتبر می باشند. شماره تلفن و آدرس گارانتی گوشی شما با کارت گارانتی که همراه گوشی برای شما ارسال می شود نوشته شده است. همچنین تمامی موبایل های مای نوکیا رجیستر شده هستند و با کد فعالسازی که بر روی کارت گارانتی نوشته شده میتوانید گوشی را به نام خود در همتا ثبت نمایید.


لوازم جانبی: به دلیل اینکه لوازم جانبی همچون گلس و قاب در معرض اتفاقات محیطی و اصطکاک با سطوح هستند بعد از استفاده متاسفانه امکان تعویض و پس گرفتن آنها وجود ندارد. در صورتی که کالا استفاده نشود و در همان شرایط اولیه باشد و تا 7 روز ایرادی در محصول دیده شد ما محصول را پس می گیریم و یا تعویض می نماییم.


محصولات دیگری که به مرور در مای نوکیا موجود می شوند شرایط گارانتی آنها به مرور در این صفحه قرار داده می شود.

در صورتی که در رابطه با شرایط گارانتی سوالی دارید می توانید با ما تماس بگیرید.