اطلاعیه مهم در رابطه با رجیستری برند نوکیا و خرید از فروشگاه مای نوکیا

زمان مورد نیاز مطالعه: 3 دقیقه
16 اسفند 1396

طرح رجیستری چند ماهی است که در حال اجرا است و گام به گام برای تمام برندها اعمال می شود. حال نوبت به نوکیا رسیده است و این موضوع باعث شده است سوالات بی شماری برای کاربران برند نوکیا در رابطه با خرید گوشی نوکیا مطرح شود. در ادامه توضیحات لازم برای رفع هر گونه ابهام آمده است. با ما نوکیا همراه شوید.

1) سوال: طرح رجیستری برند نوکیا از کی شروع می شود؟
رجیستری برند نوکیا از ساعت 00:00 شنبه 19 اسفند شروع می شود.

2) سوال: من قبل از شروع طرح رجیستری گوشی نوکیا تهیه کرده ام چه کاری باید انجام دهم؟
اگر گوشی خود را از مای نوکیا تهیه کرده اید کار خاصی لازم نیست انجام دهید زیرا گوشی های مای نوکیا تمام ثبت شده و رجیستر شده هستند. اما اگر از جایی تهیه کرده اید که احتمال می دهید گوشی ثبت نشده است و یا از مبادی رسمی وارد کشور نشده اند حتما درون هر دو اسلات سیم کارت قرار دهید و یک تماس 1 دقیقه ای نیز انجام دهید.

3) سوال: بعد از شروع طرح گوشی نوکیا خریده ام! چه کاری لازم است انجام دهم؟
بعد از شروع طرح فقط گوشی هایی که از مبادی رسمی وارد کشور شده باشند از سوی مخابرات فعال هستند. بنابراین دقت کنید گوشی را فقط از جای مطمئن و با گارانتی تهیه کنید. بعد از خرید گوشی نیز بلافاصله در هر دو اسلات، سیم کارت قرار داده و چک کنید که به سرویس های مخابراتی متصل می شود. کار دومی که باید انجام دهید فعالسازی گوشی از طریق سامانه همتا است.
این فعالسازی توسط یک کد انجام می گیرد که در جعبه گوشی قرار داده شده است. اگر این کد درون جعبه نبود با تماس با فروشنده می توانید این کد را دریافت کنید. در صورتی که فعالسازی انجام نگیرد مشکلی در کارکرد گوشی به وجود نمی آید اما در مواردی خاص مثل سرقت گوشی و ... ردگیری گوشی بسیار ساده تر می شود. راهنمای فعالسازی نیز در این لینک در سامانه همتا به خوبی آموزش داده شده است.

4) سوال: اگر ما از مای نوکیا گوشی خریدیم و بعد از طرح مشکل رجیستری داشت چه کاری باید انجام دهم؟
تمام گوشی های نوکیا از مبادی رسمی و به صورت رجیستر شده وارد کشور شده اند ولی در صورتی که بعد از خرید مشکل رجیستری و فعالسازی وجود داشت ما گوشی شما را تعویض می کنیم و یک گوشی نو در همان مدل به شما تقدیم می کنیم. حتی اگر یک سال از استفاده شما از گوشی گذشته باشد. این مورد در برگه شرایط گارانتی که همراه محصول برای شما ارسال می شود نیز نوشته شده است.

5) سوال: آیا بعد از رجیستری قیمت گوشی های نوکیا افزایش پیدا می کند؟
بعد از رجیستری به دلیل اینکه واردات گوشی توسط چند شرکت انگشت شمار انجام می شود ممکن است به دلیل کمبود عرضه و تقاضای زیاد قیمت گوشی ها افزایش اندکی داشته باشد. البته ما در مای نوکیا تا جای ممکن سعی می کنیم جلوی افزایش قیمت را بگیریم ولی شرایط کلی بازار از قدرت ما خارج است.

6) برای بنده هنوز ابهاماتی وجود دارد. چطور می توانم از جواب آنها مطلع شوم؟
اگر هنوز سوالی دارید که جواب آن در این مطلب نیست، در بخش نظرات بپرسید تا به آن پاسخ دهیم. سعی می کنیم سوالات شما را به مطلب اضافه کنیم تا خوانندگان نیز به جواب آنها دسترسی پیدا کنند.

 

[این مطلب به مرور، به روز رسانی می شود ... ]

دیدگاه ها
دیدگاه جدید بنویسید
برای نوشتن دیدگاه جدید باید ابتدا وارد سایت شوید
دیدگاه شما با موفقیت منتشر شد :)
شما باید یک متن بنویسید!
شما از سایت خارج شده اید، لطفا مجددا وارد شوید